پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مومنی‌مقدم: تیم ملی جایگاه شایسته‌ترین‌هاست|رده جوانان نخبه پروری است

  • کد خبر: ۱۰۶۸۹۲
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
مومنی‌مقدم: تیم ملی جایگاه شایسته‌ترین‌هاست|رده جوانان نخبه پروری است
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران معتقد است که تیم ملی جایگاه شایسته‌ترین‌هاست و والیبالیست‌ها باید از لحاظ تکنیکی، تاکتیکی، اخلاقی و رفتاری در سطح ملی باشند تا در سیستم این تیم جای گیرند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، اردو‌های آمادگی تیم ملی والیبال جوانان ایران از ۱۵ فروردین آغاز شده و با حضور ۲۶ بازیکن این تمرینات ادامه دارد. غلامرضا مومنی مقدم سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با اشاره به شیوه برگزاری اردو‌ها در ۹ مرحله، افزود: همزمان با شروع اردو‌های آمادگی تیم از ۱۵ فروردین حدود ۱۰ روز را به تست‌گیری از چند بازیکن اختصاص دادیم که از چند کانال وارد اردوی تیم ملی شده بودند.
وی ادامه داد: از بین حدود ۱۲۰ نفر، تعداد ۲۶ بازیکن در اولین اردوی رسمی آمادگی تیم ملی جوانان حضور پیدا کردند و در حال حاضر تمرینات با همین تعداد نفرات ادامه دارد. ۱۵ اردیبهشت اردوی دوم با تست از اعضا تمام می‌شود و در انتهای این اردو ۶ بازیکن کم شده و با ۲۰ والیبالیست تمرینات را ادامه خواهیم داد.
مومنی مقدم با بیان این‌که تا ۳۱ مرداد ۹ مرحله اردوی آماده‌سازی برای تیم ملی جوانان برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: مدت زمان هر اردو ۱۵ روز است و پس از اردوی ششم چند بازی تدارکاتی مدنظر داریم. طبق تقویم پیش‌بینی شده زمان این بازی‌های تدارکاتی اوایل تیر ماه است، اما هنوز مکان و تیم مقابل مشخص نیست. در حال رایزنی هستیم که با تیم‌های خوب اروپا که رده بالایی داشته باشند، در قالب این بازی‌های تدارکاتی مسابقه داشته باشیم تا بتوانیم جوانان حاضر در اردو را محک زده و به شناخت خوبی از بازیکنانی که در اردو‌های بعد اضافه خواهند شد، دست یابیم.
وی در ادامه به مسابقات پیش‌روی تیم ملی والیبال جوانان اشاره کرد و گفت: اواسط مرداد در مسابقات جام کنفدراسیون مردان آسیا به جای تیم ملی بزرگسالان شرکت خواهیم کرد و اواخر مرداد در کشور بحرین رقابت‌های والیبال جوانان آسیا را پیش رو داریم. در دیدار تدارکاتی با ۱۶ بازیکن حضور خواهیم داشت و به امید خدا در AVC CUP با ۱۴ بازیکن و در مسابقات جوانان آسیا با ۱۲ بازیکن بازی خواهیم کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران افزود: با مساعدت دکتر داورزنی رئیس فدراسیون و بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران، جوانان هم در کمپ تیم‌های ملی در سالن اصلی فدراسیون والیبال تمرین می‌کنند. سالن استاندارد خوبی است و دو نوبت در روز تمرینات برگزار می‌شود.
وی ضمن اشاره به دشواری‌های انتخاب بازیکن در تیم والیبال جوانان خاطرنشان کرد: از آن جایی که گروه دیگری با تیم نوجوانان کار کردند و من شناختی از این بازیکنان نداشتم به ناچار نفرات بیشتری را به اردو دعوت کردم در صورتی که روال کار به این شکل نیست و معمولا در رده نوجوانان استعدادیابی می‌شود و در رده جوانان نخبه پروری است. با این وجود توانستیم در اردویی که داشتیم چند چهره جدید بیابیم البته از لحاظ تکنیکی و فیزیکی نسبت به بازیکنان دیگر که در تمرینات و اردو‌ها حضور داشتند، عقب‌تر هستند، اما امیدواریم طی دو سال این بازیکنان کشف شده هم رشد کرده و آینده خوبی داشته باشند.
مومنی مقدم در پایان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم بهترین ترکیب و بازیکنان را برای مسابقات جوانان آسیا آماده کنیم، اما والیبالیست‌ها باید از لحاظ تکنیکی، تاکتیکی، اخلاقی و رفتاری در سطح ملی باشند تا در سیستم این تیم جای گیرند چرا که تیم ملی جایگاه شایسته‌ترین‌هاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->